A rohanó idő

Visszaszámlálás

Feedek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2008.04.21. 23:50 bandhy

Hétfő

Érdekes dologra jöttem rá a héten. Öt földi sugárzású csatorna van Londonban. Aztán egyik este csatorna hangolgatás közben találtam egy hatodikat. Ötletem nem volt, milyen adót nézek, de azt sejtettem a képarányokból, hogy HD-t. Aztán rájöttem, mi is a hatodik csati. Azon azt látom, amit a nappaliban éppen néznek. Előbb is rájöhettem volna erre, de a kutya nem mondta. Most már ezt is tudom.

Péntek reggel éppen a fürdőben voltam, mikor csengetést hallottam. Nagyon nem törődtem a dologgal egészen addig, amíg a kapu csapódására fel nem figyeltem. Kinéztem, és megláttam egy palit a garázs előtt. Gyorsan összeszedtem magam, aztán lerohantam, de addigra Ted elrendezte a dolgot. A pasi a Saab-ért jött, gondolom elvitte a szervízbe. (Kleopátra tűje mellett lévő szobor)

Szerdán vettem egy almás sütit a Camden High Streeten egy olyan pékségben, ami mindig tele van emberekkel. Azt hiszem többet nem megyek be oda, mert egyrészt nagyon drága, másrészt az almás sütinek semmi íze nem volt. Mintha fűrészport ettem volna.

Vasárnap elég nehezen találtam ki, hova is kiránduljak. Reggel már fél 7-kor ébren voltam (na persze, minek is aludjak szabadnapomon), így aztán leköltöztem az étkezőbe, hogy netezzek, térképeszkedjek kicsit. De előtte rendet kellett tennem, mert nem fértem az asztalhoz az előző esti vacsora miatt.

Másfél órán át takarítottam a konyhát és az étkezőt, mire minden csillogott, kivéve az ezüst evőeszközöket, amiket betettem a mosogatógépbe. Jól van, lehet röhögni. Kutya nem mondta nekem, hogy 1) azok ezüstből vannak, 2) ezüstöt nem lehet mosogatógépbe tenni. Gill, amikor 9 körül felkelt és lejött, nagyon megköszönte a munkámat. Akkor még azt hittem, hogy minden ok, de mikor Ted is lejött, gondoltam, hogy valamit rosszul csináltam, mert a nevemet hallottam, rögtön utána a "cutlery" szót, majd Gill hangját, ahogy próbálja Tedet csendre inteni. Hétfőn megtisztogattam az étkészletet, nem látszott rajta, hogy a mosogatógép megviselte volna az evőeszközöket. Nagyon nem érdekel a dolog. De legalább kaptam 10 fontot a másfél órás rendrakásért. Az tetszett. Gyakrabban is adhattak volna plusz pénzt. (Turistabuszok. Bal oldalon a The Big Bus Company-é, jobb oldalon egy pesti Nova-Busz)

Vasárnap 11 körül indultam útnak, a Cleopatra's Needle felé vettem az irányt. Rutinos utazóként már tudtam, hogy merre kell mennem. Sajnos elég nehéz volt jó képet csinálni a környékén, annyira párás volt az idő. Párat azért majd felpakolok. Azt a részt már többé-kevésbé bejártam, így leginkább cél nélkül bolyongtam, néztem a turistákat, és még két magyar buszt is kiszúrtam. Az egyik egy Nova-Busz volt, amit már sokszor láttam Camdenben elsuhanni. (Kleopátra tűje - persze, hogy akkor van felújítás alatt, mikor én is ott vagyok)

Kommentek:
Anyu: a rengeteg szombati élménynek hála még vasárnap is izomláza volt a lábaimnak. Kicsit sok volt a hétvége ilyen szempontból.

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://bandhy.blog.hu/api/trackback/id/tr70434432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Belya 2008.04.22. 01:52:21

Amikor én voltam a Kleopátra tűjénél (2007. október 6.), akkor már felújítás alatt volt, úgyhogy nem csak miattad van ez az egész!

Anyu 2008.04.22. 09:29:59

Nagyon finom almás pitét sütöttem a hétvégén, most az egyszer a család főszakácsát is lepipáltam. Már kezdem irni, hogy mivel várlak haza, és mi lesz az a süti amit éjfélkor tömsz a pocakodba. Kedvenc képem a Tower hid hátulnézetből éjszaka.

Arizona 2008.04.22. 12:25:09

Nagyon jó olvasni, amiket írsz!!! Jó sok minden történik most Veled, örülök, hogy mentek és van program, és persze annak is, hogy nem egyedül bolyongsz, hanem most már utitársad is van, Belya személyében :-) Csak így tovább!!! Lássatok minél többet!!! A képek változatlanul szuperek!
Ui: mit szólsz, hogy napközben írok??! De megyek is inkább, mielőtt lebukok :-) Puszi
süti beállítások módosítása