A rohanó idő

Visszaszámlálás

Feedek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2008.01.26. 15:34 bandhy

Vasárnap

Újra itt lennék. Próbálok valami normális bejegyzést összehozni, talán sikerül. Először is, Boldog Születésnapot Mamó! Ma lenne 81 éves. :( Mindenkinek, aki kommentelte a hétfői bejegyzést, köszönöm az együttérzést.

A héten szorgalmasan járogattam angolra, bár nem volt sok kedvem. Néha majd' elaludtam. Mivel az éjszakáim nem a legjobbak. Nagyon elegem van már.

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. A házban minden "normális", Jack bömböl, Henry hol játszik, hogy hisztizik... Hol meg engem zaklat azzal, hogy rajzoljak neki valamit. Miffy nyávog, Buffy meg... nos, ezt mindenki tudja. (Henrynek kellett rajzolnom ezt a nagyon hosszú vonatot, amit ő színezett ki. Nagyon meg volt elégedve azzal, amit elkövettem. Igyekeztem minél előbb túl lenni a dolgon. A szöveget azt hiszem Ted írta rá)

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. Csütörtökön lemostam a Saabot, kívül-belül rendbe tettem. Újabb sérülést vettem észre rajta, nem is kicsit. A hátsó ajtó közepétől a kerékjárati ív végéig tartott. Valami, ami sárga és piros színű volt, csúnyán meghúzta. Péntek reggel polírral sikerült eltüntetnem, de azzal semmit nem tudtam kezdeni, ami a fémig behatolt. Szegény kocsira ráférne egy új első-hátsó lökős, 4 új keréktárcsa, meg egy festés. (Ha már autó. Ezen a képen balról jobbra, fentről lefelé a következő látható: fa, autó, ház, giliszta (by Henry), lepke, hangya (by Henry))

Csütörtökön Blackberry volt a kezemben. Gill testvére szenvedett vele, mert lenémította. Ha nehezen is, de sikerült visszavarázsolnom a hangot. Most volt a kezemben először ilyen kütyü. Nem dobtam el magam tőle, nekem azt hiszem nem kellene. Főleg azért, mert gombjai miniatűrök voltak, nem az én ujjaimnak valók.

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.Vasárnap reggel elegem lett a ház hátsó ajtajánál lévő rács örökös nyikorgásából, fogtam a WD40-et (hihetetlen, hogy ilyen volt itt) és jól befújkódtam. Most teljesen hangtalan. Talán a zárnak is adok egy picit, mert eléggé nehezen fordul. De hogy ne csak jó dolgokat mondjak, már több, mint egy hete szenvedek a zuhanyzóban a víz miatt. Alig van víznyomás. Szinte csak egy erecske csordogál, úgy pedig elég nehéz fürdeni, hajat mosni. Tököm tele van vele. Ma reggel szóltam a Gillnek, mondta, hogy náluk is gond van a nyomással, de ő úgy gondolja, hogy ez nem a ház próblémája, hanem kerületi gond. Szerintem meg nem. Unom, hogy valami mindig ledöglik ebben a házban, ami két éve sincs, hogy fel lett újítva... (A képen, a bal felső sarok nem tudom mi akart lenni. Alatta egy lepke volt, jobb oldalon meg egy teherautó sok dobozzal)

Már ennyi, igyekszem gyakrabban frissíteni, nem mintha nagyon olvasná a blogot bárki is.

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://bandhy.blog.hu/api/trackback/id/tr79312492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Belya 2008.01.27. 23:15:00

Én olvasom!
Amúgy meg végre valami életjel. Örülök hogy újra van mit olvasni.
Nem irigyellek a két kiskölökkel. Én nagyon elégedett vagyok az enyémek életkorával, és hogy nem kell nekik rajzolnom meg ilyenek.
Kitartást a lurkókhoz!

Szako · http://www.ospreydc.hu 2008.01.28. 10:09:46

Hy!

Én is szintén olvasom rendszeresen a blogot. Meg kell, h mondjam, az utóbbi időben szinte naponta csekkoltam, h van-e új bejegyzés, de csak hozzászólások voltak.
Amikor én kint voltam, szerencsére nekem sem kellett foglalkoznom ilyen pici gyerekekkel.
Lehetséges, hogy azért van olyan sok baj a házban, mert az ottani felújító cég is hasonlóan dolgozik, mint itt. Sok pénzt leakasztanak a tulajról és béna melót végeznek.

További szép napot.

Arizóna 2008.01.28. 13:44:20

Te is tudod, sokan olvassák a blogot. Például, én nem nagyon szoktam hozzászólni, de minden nap nézem, hogy van-e frissítés. Szóval tessék rendszeresen írni, arról nem is beszélve, hogy ez micsoda kincs lesz Neked később, visszaolvasni mik történtek Veled...

Puszi
süti beállítások módosítása